Sov nu lilla videung

Jag ligger här i soffan och undrar när jag ska bli trött? Om inte annat så kommer jag nog vara det imorgon bitti. Men det finns tid för lite vila och ro under förmiddagen ändå! Klockan är ställd på 8:30 för att hinna ge Novis frukost innan dagis. Denna vecka går hon egentligen från 13:00 men dom frågade om hon kunde börja tidigare imorgon för att dom ska baka. :-D Hur gulligt? Och jag tycker det är SUPER bra att dom frågar om hon får komma tidigare. Hade det varit hennes gamla dagis hade hon snällt fått hoppa över bakningen för där var det strängt med tider. Man vågade knappt komma 10 minuter innan hon började. Men eftersom hon börjar tidigare så tänkte jag hämta henne tidigare med :-) Hon behöver inte gå på dagis i 8 timmar när jag är hemma, känner jag. Så jag hämtar väl henne runt 16 snåret skulle jag tippa på. Så imorgon börjar hon 10:00 då, så jag kan ju sova efter att hon åkt också.
 
Ja ni.. Idag då? Vart mest slappande fram till eftermiddagen, då tog jag en rask promenad och gick till mig lägenhet och tittade posten och ammade lite. Gick förbi mamma och sedan var jag så hungrig så jag darrade, insåg att det vore väldigt dumt att gå tillbaka igen med risk att svimma så jag väntade och fick skjuts :-) Måste inse att jag lär börja äta lunch om jag ska orka gå sånna promenader annars går det ju inte. Nä, får bli ändring på det!
 
Satt och tittade i H&M katalogen idag, hur mycket som helst fanns det ju som man ville ha såklart. Jag som redan handlat upp mina födelsedagspengar ;-) Tusan alltså, funderar nästan på att beställa mot faktura så länge ;-) Närå.. Eller jo, det gör jag faktiskt. Jag har ju köpt lite nytt men det är ju inte direkt en ny garderob om man säger så. Har dålig koll på min ekonomi denna månad också, inte bra att handla då inte. Vet att jag förmodligen har gjort av med lite för mycket pengar :-P Slarvmaja man är! Äh, det ordnar sig väl. Tillslut! Hehe. Nästa månad ska jag börja handla julklappar, det känns ju helt galet! Man har ju inte ens känt av att det varit sommar det här året. Men aja, ska i alla fall börja så man inte behöver stressa med det sen också.
 
Längtar ni till julen? Jag längtar av en enda anledning; barnen! Annars klarar jag mig! Hehe.
Nej, nu lär jag försöka sussa lite. Hoppas ni sover gott!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback