Nobody knows what i'm feeling inside

Som vanligt: Godkväll!
Som ni märkte var jag ju seg på att lägga in de få bilder som vart från i lördags. Eller ja, fler bilder finns men man måste ju inte dela med sig av precis allt ;-) Right? Haha. Vi hade skit kul i alla fall. Jag var så j*vla puckad bara att jag tänkte "Jag sätter på mig skorna en stund innan så jag vänjer mig i högklackat" och dom satt på i ca 3 timmar INNAN utgång så ja, ni kan ju gissa hur misshandlade mina fötter var när klockan slog 2. Jag fick ta av mig dom och gå hem i strumpor, haha. Fy fan vad ont det gjorde, hade lust att kapa båda fötterna. Fast det hade nog gjort ondare! Närå, men seriöst. Det var hemskt! Nästa gång sätter jag på mig dom ca 5 minuter innan vi går ;-)
 
Det var inte lika roligt på krogen som det var förr i tiden, haha. "När man var ung".. Nej men det känns som det är massa småungar ute bara. Känns inte lika seriöst. Man klär upp sig och tycker att alla borde göra det när man går ut men nej, såg märkligt många med tjocktröja, mjukisbrallor och converse på sig? Nåja, man får klä sig som man vill men en krog borde ha klädkod "Festklädd" åtminstone. Så svårt kan det väl inte vara att dra på sig ett snyggt linne/t-shirt och ett par jeans?! Conversen får dom behålla, dom kan vara snygg till princip allt. Jaja.. :-)
 
Jag tog taxi hem till gubben på natten, båda barnen var ju med honom och det kändes bäst att finnas där oavsett. Milliam hade varit mycket ledsen under kvällen/natten och jag har inte hjärta att bara strunta i det och sova hemma i min lägenhet heller. Jag hade ju fått varit barnledig sedan 17 på em så jag var riktigt nöjd. Kändes inte lika roligt dagen efter. Det kändes i kropp och knopp att man varit ute så länge. Man är ju ingen festprisse numera, direkt! Sena nätter har det visserligen blivit många gånger men inte med alkohol i bilden. Kändes som jag var sjukt bakfull med kallsvettningar och huvudvärk. Det måste ha varit vinet för så full vart jag inte. Jag kände mig mer salongsberusad, om ens det. Druckit mycket hade vi gjort så bakfullan var väl inte helt oförtjänt heller. Nåja, nu dröjer det till nästa utgång. :-)
 
Ska strax krypa ned i sängen med stora älsklingen som jobbar em denna vecka. Imorgon ville han att Novis skulle stanna hemma från dagis för att han träffar henne så sällan när han jobbar såhär (då har han nyss haft ledig vecka + en dags extra ledigt) så han får väl som han vill då ;-) Vi tänkte baka bullar och sådär. Själv känner jag att dagis passar henne bra och jag vill helst ha henne där när hon bara går 15 tim i veckan, men vi kanske kan ta en promenad ned till mormor imorgon om hon är hemma och har tid/ork för oss ;-)
 
Sov gott allesammans. Hoppas ni haft en bra helg!
Puss ♥
 
 
Novalie leker tittut med lillebror :-)
 
 
Igår tog jag med henne på en cykeltur, vi tog oss till Stadsparken och lekte ♥
 
 
 
Den här synen möttes jag av i lördags natt ♥
 
 
Mamma ÄLSKAR dig mitt vackra hjärta!

Postat av: Isabelle Isaksson

Upptäckte denna blogg nyligen :) vilka fina barn du har kul att läsa om dina tankar och upplevelser! Du behöver inte svara men läste jag fel du skrev att du inte sov i din lägenhet, har du och pappan till barnen separerat :(? eller missförstod jag, fick kännslan att ni bodde gemensamt. Och håller med på krogen ska man vara lite finare klädd ^^

2012-10-11 @ 02:32:29
Postat av: A

Hej Isabelle :) Vad kul att du tycker min blogg är intressant. Ja, vi separerade i maj men nu har vi varit ett par sedan några veckor tillbaka :) Vi bor fortfarande på varsitt håll men umgås dagligen. :) Han behövde nog en paus men vi hittade tillbaka igen.

Ja, visst ska man? Men i "lortviken" (som en vän sa) går man ju klädd hur som helst ;)

2012-10-11 @ 14:59:07
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback