Hey I just met you and this is crazy

Godkväll!
Nu har det varit ett litet uppehåll sedan jag skrev sist igen men jag har varit så trött och inte haft någon lust helt enkelt. Och fy vad trött jag är om dagarna nu, det är säkerligen pga vädret eller i alla fall en stor del. Regn, regn och åter regn! Det är så himla tråkigt, jag vill ut och gå men har liksom ingen större lust att göra det när det är såhär blött ute. Har inga bra skor till det heller, vill inte ta mina nya promenadskor för då töjer väl dom sig om dom blir blöta. Jaja, det kommer väl bättre tider ;-) Hoppas på uppehåll imorgon åtminstone så kan jag gå en sväng då.
 
Imorgon blir Milliam 7 veckor, snart 2 månader. Herregud! Fattar inte var tiden tar vägen... Jag har i alla fall njutit och tagit vara på bebistiden hittills och kommer fortsätta njuta för det står inte på förens han är uppe på fötter och springer omkring och bråkar med storasyster ;-) Novalie är så försiktig med sin bror, visst blir det ett finger i ögat på lillstackarn ibland (hehe) men oftast så går det bra! Hon pratar med honom när han är ledsen, försöker trösta och smeka och oftast så funkar det faktiskt! Helt underbart att se hur glad han blir när han får syn på sin syster ♥
Det ska jag allt påminna dom om den dagen dom bråkar och slåss ;-) Så fina ungar jag har!! Lyckligt lottad. :,-)
 
I helgen är det klädbytardag här i Sandviken på Jernvallen. Skulle vara över 100 säljare så det blir en hel del att titta på. Många verkar tyvärr upptagna den dagen, av mina vänner, så får se om jag får gå själv men dit ska jag i alla fall! Har missat så mycket som hänt här i Sandviken på senaste tiden så någonting lär man väl ska ta iväg sig på. Ska kika med bror om Novalie får vara hos honom under tiden för henne går det inte att ta med sig, hon hatar att sitta still så det skulle inte fungera. Men det blir nog inga problem :-) Kusinen Neo är där då också, då blir Novalie glad. :-) Dom tycker om varandra mycket dom!
 
Nej, nu ska jag försöka göra någon nytta! Har i alla fall städat med hjälp av Novalie också ;-) Hon är så duktig på att hjälpa till och kul tycker hon att det är också så det är ju bara bra. Sista dagen imorgon på dagis för henne denna vecka, då skulle dom gå till stadsparken och mata änderna! Dom har varit ute i skogen och plockat blåbär också, till muffinsarna dom bakade i torsdags. :-) Åh som jag älskar Flygande Draken! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback