Jag älskar mina barn

Hej!
Nu var det ett tag sedan..igen ;-P Ni får ha överseende med att jag är kass på att blogga. Och jag får acceptera att min läsarstatistik minskat kraftigt, haha. Men det gör inget! Har säkert mina trogna läsare kvar ;-)
 
Sitter i Vallhov ikväll, har precis nattat båda barnen. Novalies önskemål dom senaste 2 nätterna har varit att få sova i stora sängen, dvs med oss. Och självklart får hon göra det! Milliam ligger bredvid henne och det är ju för underbart att titta på dom, när dom ligger där bredvid varandra och sover. ♥ Mina fina hjärtan!
 
Ikväll är Kim på en fest, får se när han behagar att komma "hem" ikväll :-P Känner jag honom rätt så lär det väl bli sent så jag sussar nog gott när han kommer. Fredrik var hit också och jag tror bestämt Novalie tyckte om honom för det var puss på munnen, eskimåpussar och hon var så go mot honom. Inte nå blyg alls nå mer den bruttan, första gången dom träffades. :-) Mysigt!
 
Jag tänkte inte vara vaken så jätte länge, ska njuta av tystnaden och lugnet ett tag innan jag lägger mig bara ;-) Imorgon ska faktiskt jag och Johanna ut. Milliam har ju visat att det inte finns nå problem med att ta flaskan så imorgon eftermiddag är det bara att pumpa ut. Har köpt NAN's ersättning utifall det skulle bli något problem. Förhoppningsvis duger min mjölk, haha. Och jag hoppas innerligt att han kommer att nöja sig med sin pappa den kvällen/natten för han är väldigt mammig just nu. Inte konstigt heller med tanke på att det är mig han är med dygnet runt, i stort sett. Men jag hoppas, så jag kan gå ut och roa mig och veta att allt är bra. För annars blir det jobbigt för mig, om han inte går att trösta. Då blir det en taxi hem på direkten, om jag känner mig rätt ;-P Men jag ska ge det lite tid, det skulle vara så skönt att få vara ensam en kväll. Överlag föredrar jag såklart hemmakvällar med min familj, det är det allra bästa som finns. ♥
 
Jaha, vad mer då.. Idag tog jag med mig ungarna och åkte och tittade på Kim när han hade hockeymatch. Svärmor följde med hon också :-) Sedan kom även svägerskan, kul! Man träffas inte alltför ofta faktiskt. Vi var där och tittade mellan 12-13:30 ungefär sedan begav vi oss hem till mamma/mormor och åt lite mat. Kim kom dit och åt lite han med och sedan drog vi mot Vallhov.
 
Jag har beställt en klänning och en tjocktröja ifrån Nelly, funderar på att ha klänningen imorgon. Tjocktröjan åker dock tillbaka, tog en L i strl och den var ju alldeles för stor! Har även L på klänningen och den var också stor men den funkade ändå. Det var mest i armarna.. Jag funderade på om jag skulle ringa Vero Moda i Valbo och fråga om dom hade en klänning i M men det blev aldrig av. Eventuellt att jag kanske springer in dit imorgon och kollar, tvivlar på att dom har den klänningen för såg den inte sist jag var dit. Nelly har den i M men skulle inte ha hunnit att byta heller, dom har blivit så seg på att skicka paket. Förr tog det 2 max 3 dagar, nu tar det närmare 5 dagar innan man får det. Jaja, jag ska prova lite olika alternativ imorgon. Blir det inte klänningen så skickar jag tillbaka den för jag kommer garanterat inte kunna ha den till nästa utgång om jag fortsätter gå ned i vikt. :-)
 
Jaja, det var väl allt för nu. Ni får se bilder efter utgången på söndag :-) (Lovar inget, ska försöka komma ihåg)
Hoppas ni får en super bra helg! Puss på er ♥
 
Såhär glad var Mille när han vaknade imorse :-D
 
 
Novalie hade fått en FET jävla festing ovanför armhålan. Det var det vidrigaste! Kim tog henne till hälsocentralen för att ta bort den. :-(
 
 
Milliam ligger under babygymmet som tyvärr inte har uppskattats nå hittills. Förhoppningsvis vänder det sen!
 
 
På bilden är det en trött och sliten mamma.
 
 
Novalie sitter och ritar
 
 
Kärlek ♥

Postat av: Marina

Ååh ni är så fina! Hoppas ni får de riktigt roligt ikväll :))
Längtar tills vi ses igen. Nästa vecka någon dag borde inte vara några problem alls att hinna ses nå.. Puss puss , älskar er <3

2012-10-06 @ 06:50:53
URL: http://marinaelletoft.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback