Are you hiding for me, somewhere in the croud

God förmiddag!
Hoppas ni sovit gott :-) Det har jag! Dom senaste nätterna har det ju varit så trångt i sängen trots att jag har en 180 säng! Ungar, gubben, hunden samt två katter. Man har legat i fosterställning och det har blivit varmt. I förrgår vaknade jag kl 4 och somnade om 5:30 igen efter att ha gått ut och lagt mig på soffan :-P Novalie vill inte gärna sova i sin säng längre, vet inte varför. Men hon ber om att få sova med oss och man vill ju inte säga nej när hon blir så ledsen. Men somnar hon i sin säng så vaknar hon ALLTID på natten och kryper upp till oss. :-)
 
Jag somnade sent inatt, tror hon var runt två snåret. Men jag fick sovmorgon till 10 och då har jag sovit gott hela natten. Vart att studsa direkt upp ur sängen, klä på mig och Milliam och gå ut med hunden på en morgonpromenad. Det var kallt men skönt ändå för solen lyser! :-) Avnjutit en god frukost efter den promenaden och nu sitter jag i sängen med lillhjärtat som kämpar för att han vill sitta upp, haha. Lite för liten ännu men snart så!
 
Får se vad denna dag bjuder på :-) Tar en promenad ned till mamma senare i alla fall, tror jag. Får se om jag lämnar av hunden hos bror eller om han får stanna kvar hemma. Det är ju skönt att komma ut på morgonen men resten av dagen klarar jag mig att slippa ;-) Haha! Han är jobbig att gå med för mig lyssnar han inte på för fem öre. Jag försöker få han att gå fot och inte dra så hela vagnen är på väg att vicka men nej! Här gäspar man när matte skäller :-P Lite frustrerande att han inte lyssnar på mig men skam den som ger sig..
 
Nu ska jag gosa lite med Milliam tänkte jag. Ha en bra dag för det ska jag ha! :-D
Puss ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback