Parteeey

Okej, sjukt dålig på att ta kort ;)


Postat av: Anonym

Wow, du ser ut att ha tappat alla graviditets kilon, hur gjorde du?? :) imponerande! :)

Svar: Haha, nja inte riktigt ;) Grejen är ju att jag gick upp närmare 30 kg med första barnet, dom kilona fick jag aldrig bort helt och hållet innan jag vart gravid igen. Jag gick bara upp 7kg med andra barnet så dom försvann lika snabbt som han ploppade ut och på 10 dagar gick jag ned 11 kg. Nu har jag gått ned sammanlagt 13 kg så det går i snigelfart men jag slarvar nå enormt med promenaderna och vad jag äter..
Jag har 13 kg kvar till min målvikt dvs det jag vägde innan jag vart gravid från början. Så det är en bit kvar! Men, skynda långsamt är mitt motto numera ;)
Angelica

2012-10-11 @ 14:12:25

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback