Gott Nytt År!

Nu är det inte många timmar kvar på 2012 och hur tycker ni det året har varit? Själv tycker jag att det varit det mest omtumlande, jobbigaste & längsta året någonsin. Jag fick min underbara Milliam detta år och det är självklart den absolut bästa händelsen på hela året ♥ Mina barn, åren 2010 och 2012 kommer alltid vara speciella. Men om man bortser från det självklara så har det hänt fruktansvärt mycket och jag har aldrig någonsin mått så dåligt som jag gjort under några månader på detta år. Ni förstår nog kanske vad jag syftar på men jag blev lämnad, fick flytta och hade en otroligt deprimerande period under graviditeten. Jag har saknat bortgångna nära och kära extra mycket. MEN, jag återförenades med barnens pappa och flyttade tillbaka. Det och Milliams födelse är ju det absolut bästa. Jag är så glad att vi är en enda familj igen, det är så jag alltid velat ha det och alltid kommer vilja ha det ♥

Mitt nyårslöfte kan jag säga är främst att sluta lägga ned så mycket tid och energi på människor som tar energi på ett dåligt sätt. Jag ska sluta försöka vara alla till lags och tänka mer på mig själv. Det är aldrig någon som undrar, rent spontant, hur JAG mår. Men det går bra att lasta på alla deras problem på mig. Det ska jag börja säga ifrån till för nu är det nytt år och nya tag! Nu är det mer fokusering på mitt mående och på människor som får mig att må bra, inte motsatsen. Varför ska man ha dåliga människor i sitt liv? Det finns det ingen anledning till :-)

Vad har du som nyårslöfte? Dela gärna med er, jag tycker det är skit skoj att få veta vad andra vill uppnå för mål! :-) Man brukar inte hålla nyårslöften, i alla fall inte jag ;-) Men jag ska ta tag i träning också men det måste jag för min egen skull, för att jag ska må bättre. Men först och främst, det jag skrev ovan. Så kanske man får ork att ta tag i träning och sånt sedan. :-)

Ja men jag säger GOTT NYTT ÅR på er och jag hoppas att erat föregående år har varit mycket bättre än mitt ;-)
God fortsättning :-)


 

 

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback