Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Hejpa! ;-)
Nu var Ullareds resan bokad, alltså stugan är bokad ;-) Så den 4e december åker jag, Kim och Milliam. Mysigt! Ser verkligen fram emot det. Fast bilresan hade jag kunnat sluppit men det går ju inte det heller, haha.
Ikväll väntas bio, nya Twilight filmen. Ska bli sjukt kul att äntligen få se den man väntat på, vad som känns i evigheter!! Hoppas den är lika bra som den sista filmen. Eller ja, alla filmer är ju bra ;-)
 
Igår tapetserade Kim en fondvägg i vardagsrummet. Det vart så himla fint! Nu ska jag köpa en lykta man kan ha på golvet som kommer passa perfekt in bredvid den vita hyllan som står mot fondväggen. Jag har ingen telefon för tillfället så kan inte knäppa något kort men fixar det så fort jag har telefonen igen :-)  
 
Inatt åker Kim till stugan också, han planerade det igår. Haha! :-) Så vi får se vad jag och barnen hittar på i helgen. Någonting ska vi väl kunna göra :-) Det blir i alla fall massa mys som varje helg. Synd att man kollat sönder både Ronja, Pippi, Lotta, Emil och Karlsson på taket. :-/ Det är Novalies favoritfilmer, just nu ligger Ronja högst upp på listan. :-) Hon sitter som fastklistrad under HELA filmen. Hon lär ju sig replikerna jätte fort så hon kan sitta och fylla i meningar innan dom ens sagt dom, haha. Samma sak med alla filmer jag skrev. Märks att hon tycker om att titta på film, va? ;-) Så söt så. Nej men skulle ju vara trevligt att börja titta på en ny nu då, förslag? Jag kommer inte på någon mer Astrid Lindgrens film heller. :S Snacka om dåligt minne...
 
På måndag ska jag köra på körskolan igen också. Det blir nog sista körningen på ett tag, sedan ska jag bara råplugga teori och köra hemma :-) Mitt mål är att få körkortet om 3 månader så jag hoppas verkligen att jag klarar av det. Men jag säger till när jag har det ;-) Haha! Skulle vara fruktansvärt skönt att ha det när man har två barn. Man kan ta sig iväg lättare också, slippa vara så beroende utav Kim eller buss.
 
Nä men nu ska jag väl försöka äta något tänkte jag. Ha en bra helg!
Puss ♥

Postat av: Josse

Alla vi barn i Bullerbyn...om det heter så? :)
Sen är väl Saltkråkan mysigt också? Finns ju massor!

2012-11-15 @ 15:13:45
Postat av: Linda

Majken älskar barnen i bullerbyn! Sen har vi även VHS filmer hos mormor och morfar. Hon gillar Sunes sommar (sunene) och otecknade Dennis!! Även Madicken är en favvo! :) hon gillar inte tecknat så mycket.

2012-11-16 @ 07:07:54

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback