Nu är det jul här i vårt hus!

Ja, nästan i alla fall. Än fattas mig granen som aldrig verkar bli av att köpa av någon anledning.... MEN, det är ju knappt en vecka kvar till jul nu och jag har noll julkänsla som vanligt! Hoppas den kommer ikapp mig men om inte annat så får man den väl på självaste julafton. :-)

Har suttit inne i nästan 2 dagar, har varit trött och slut i hela kroppen. Idag har jag lite huvudvärk och känner mig allmänt nere men när Kim kommer hem så ska jag ta mig ut och rensa skallen på lite tankar, tänkte jag. Lite friskluft kan behövas, om inte annat. Får se om man känner sig piggare efter, tveksamt, men man kan ju hoppas.
 
Imorgon ska jag i alla fall träffa Marina på eftermiddagen så har något att se fram emot. Blir att ta en fika på stan, är det tänkt. Måste även köpa lite nytt smink då min mascara nästan torkat och foundation är nästan slut :-) Dags att fylla på förrådet! Köpte en hårfärg förut med som bara står och samlar damm så tänkte slänga i den innan jul.
Kläder och det är redan klart vilket känns skönt!!
 
Nä, nu ska jag dra på mig lite kläder strax och hoppas på att Kim skyndar på lite.
Puss puss ♥
 
 
Kims "fina" lussebullar.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback