Sötsugen

Godkväll. Nu sitter man här igen, så sent. Men Mille har nyligen somnat efter ett bad med sin pappa :-) Alla sover förutom jag så jag ska släcka ned om en stund jag med. Jag har varit trött idag på eftermiddagen och kvällen, haft lite ont i huvudet. Det vart i alla fall en ganska lång promenad med Marina, strax över 7km tror jag vi gick. Har varit konstigt väder idag, regn och solsken om vartannat. Det vart i alla fall ganska varmt där på slutet så svetten rann ju av en när jag kom hem. Haha.
 
Somnade med Milliam på soffan strax innan 18 tiden och sov till 19:30. Fast inte oavbrutet då en liten dam gärna ville ha upp mamma ur soffan ;-) Jag kände mig som en zombie så det kan vara välbehövligt med lite mer sömn inatt. Förhoppningsvis vaknar inte barnen vid 5 igen. *Peppar peppar* Det är ju tur Novalie går på dagis denna vecka så man får möjlighet att lägga omkull sig på dagen en stund om det skulle behövas.
 
Jag fick mitt linne från Nelly idag också, det var faktiskt jätte fint :-) Så det vart en keeper! Snyggt att ha på sig sedan när man ska ut med ett par svarta jeans/leggings och höga klackar. Hihi! Det är kul att handla lite nytt åt en själv när man, dom senaste 2 åren, i stort sett bara handlat barnkläder. Har inte direkt prioriterat mig själv särskilt högt. Men nu har barnen allt, tills vidare, så då kan jag passa på att unna mig någonting jag med. :-) Jag är snål när det kommer till att handla åt mig själv så det var ju passande att man nyss fyllt år ;-) Får önska mig presentkort i julklapp också, haha. Knäpp man är! ;-)
 
Nä ni, nu vaknar lilleman upp här så amma lite och sedan somna med honom igen.
Sov gott fina ni!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback