Killing me softly

Ja, som rubriken lyder! Jag har så sjukt ont i min rygg idag. Har kommit igång med promenader (vet ej om jag nämnde det i tidigare inlägget) och nu börjar ryggen värka utav helvete. Ursäkta ordspråket! Igår var jag och Marina ute och gick, det vart 6km. Idag vart det väl nå liknande. Plus att jag gick i Valbo hela dagen idag också.. Puh! Men.. Jag ger mig icke! Ska ut imorgon igen, så det så! :-)
 
Ja, som sagt var jag i Valbo och letade lite nya kläder. Helt ärligt så måste någon ha snott eller ätit upp mina kläder för jag har absolut ingenting att ha på mig längre. Speciellt byxor! Har gått i mina mammabyxor fram tills idag då jag köpt nya (leggings) och spillde olja på mina mammisar så dom kan jag inte ha nå mer nu :-P Det som fick följa med hem var i alla fall 2 par leggings, 3 linnen och 2 tröjor. Dallermagen har inte försvunnit än, om den någonsin kommer göra det, så nå jeans eller tightare byxor var det inte talan om för då hängde det över och såg förjäkligt ut. Haha! ;-) Men den ska väl också försvinna någon gång, man får inte glömma bort att man nyss fött barn. Det kan ju ta ett tag det med. Huvudsaken man är i någorlunda form tills nästa sommar så man kan visa sig på stranden!
 
Nu vaknade lillgrabben så ska ta honom och sedan hoppa in i duschen en sväng. Hoppas ni haft en fin kväll!
Förlåt för det tråkiga inlägget ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback