Hmm..

Hej! Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade och nu har min son, Milliam, kommit till världen :) Jag har en fundering innan jag sätter igång på allvar;
 
Går det möjligtvis att byta bloggnamn, dvs mammatillnovalie.blogg.se, till något annat utan att behöva göra en ny blogg eller betala för det? Är det någon som vet? Jag vill gärna fortsätta blogga på denna men känner att bloggnamnet inte riktigt är rättvist nu när jag har två ;) Kommentera gärna om hur man gör i så fall! Annars får jag helt enkelt fortsätta på denna ändå :)

Puss! ♥

Postat av: Anonym

Grattis till nykomlingen! :) hoppas allt gick bra!

2012-09-09 @ 11:21:39
Postat av: ♥ Tirja ♥

Grattis till sonen!
När kom han?
Har för mig att vi hade samma bf!
Grattis än en gång!
Har inget svar på om du kan byta utan att betala iaf :-/

2012-09-09 @ 23:50:22
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kan inte byta bloggnamn utan att betala eller skaffa en ny blogg tyvärr. Det tycker jag är jätte dåligt. tror att jag har 4-5 olika bloggar varav det är en jag använder. Värdelöst! haha. Grattis till bebben också och pappa Kim :) Trist att ni har gått skilda vägar :(

2012-09-10 @ 09:53:58
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för svaren! Han kom 9 augusti :) 17 dagar över tiden, åkte in för att bli igångsatt men värkarna kom av sig självt när dom tog hål på hinnan :)

Vi har inte gått skilda vägar. Vi gjorde slut men nu försöker vi igen :) Ett litet break ifrån varandra, det behövde vi båda två tror jag. Bättre än någonsin nu :)

2012-09-10 @ 22:54:57
Postat av: ♥ Tirja ♥

Skönt att höra att ni hittade tillbaka.
17 dagar????? Hur överlevde du det om man får fråga?? ;-)
Jag va less och min kom 9 dagar innan bf!
Grattis och han är jätte fin :-)

Svar: Haha jadu, jag ville faktiskt gå över tiden. Jag gick över 13 dagar med Novalie och det kändes som en j*vla evighet. Men denna gång flyttade jag och ville hinna flytta allt och komma till ro i min nya lägenhet och sådär. Tji fick jag för det! Men jag har haft en bra graviditet så det var ingen större fara ;) Jag var i dåläget rädd för att bli ensam med två barn också så det spelade mycket roll till varför jag tyckte det var skönt att gå över tiden.. Tack så mycket! :)
Angelica

2012-09-11 @ 10:13:58
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja det förstår jag verkligen att du ville isf ! :-)

2012-09-11 @ 22:38:03
URL: http://tirja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback