Inte normalt alltså

God morgon! Ännu en rätt sömnlös natt av hosta, fy fan vad tröttsamt. Känns också som att förkylningen tagit om på mig?! Täppt i näsan, nyser osv. Försöker hosta upp allt äckligt slem som har etsat sig fast i mina luftrör men det är ju tammefan omöjligt. Jag fick ju Mollipect som är luftrörsvidgande, slemlösande och ja, hostdämpande. Men tycker inte det fungerar direkt, hjälper väl till med hostan ytterst lite men jag lär ju typ halvsitta för att kunna somna. Sedan vaknar jag ungefär 1 gång i timmen.. Stackars bebis i magen alltså. Fick sjukskriva mig ifrån jobbet igår pga att jag inte sovit något. Det är ju typ samma nu men idag måste jag åka in och jobba ändå, även ett långpass.. Det är ju skit jobbigt att prata med folk i telefonen när man får hostattacker och måste hämta andan efter 1 mening, typ. ÅH suck, fan vad sur jag blir. Kan det inte gå över någon jävla gång?!

Aja.. Imorgon är jag ledig, då blir det BB finalen. Man vart ju skogstoki' när man såg avsnittet igår. Jag följer det inte så slaviskt som jag gjorde tidigare, har missat ett par avsnitt nu. Men ska bli intressant att se om Gry tar upp det Marcelo och Jennifer gjorde, det kommer hon garanterat att göra. Och så som Marcelo skäms och blir obekväm i VARJE live, hur ska han då inte bli nu? Haha, kommer skratta åt han :) Och sen hoppas vi ju såklart att Jennifer åker ut.. Äckelvarning där!

Nej, men snart ska jag ta och äta lite frulle. Novalie var vaken inatt hon, vet inte hur länge men det vart väl 1 timme eller så. Dock satt hon ju kvar i sängen hos oss hela tiden men jag kan ju INTE sova när hon är vaken. Kim fortsätter bara snarka på han, fast hon sitter och babblar osv. Så dom ligger och sover ännu, får se när lillan behagar att slå upp sina små blå :) Ha en fin helg!

Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback