What a beautiful day

Solen lyser, klockan är bara strax före 10 och jag har redan hunnit städat :) Finns det något värre än när man böjer sig ned för att plocka upp saker ifrån golvet och bara ser dessa jävla hundhår yra omkring över hela golvet? NEJ! Och på tal om att böja sig ned, det är inte heller det lättaste. Idag har jag INGEN bra dag, känner mig fruktansvärt bitter efter att ha legat och haft ont hela natten. Sen att det finns vissa som inte har någon som helst förståelse varför man har ont, det är ju en helt annan sak. Men jag kan ju säga som så, att det är fan inte lätt att vara gravid! Det känns som att ju längre in i graviditeten jag kommer, desto värre blir det - precis som förra gången alltså!

Jag bör nog kolla mitt blodtryck också, för det känns inte helt 100 det heller. Mycket gnäll nu men ibland tillåts jag att gnälla offentligt också ;) Novalie sitter och myser med mig i soffan så det gör ju att allt känns lite lättare :)
Tur man har någon som uppskattar en ♥ Hon är min ögonsten hon, vad skulle jag göra utan min prinsessa?

Idag vart det morgon här hemma klockan 06 men jag låg kvar i sängen till 07 medan lillan tittade på Pippi som hon så ofta tjatar om ;) Men kul att hon tycker om Pippi och likaså Lotta på Bråkmakargatan, det blir nostalgi för en annan också. Hon låtsades även att hon pratade med Pippi i telefonen imorse, hihi! Sötpullan min.

Idag händer det inte så mycket, faktiskt. Tänkte försöka klämma in sömn någonstans innan jag åker och jobbar! Vi får väl se hur jag lyckas med det. Det är helt sanslöst vilken stressad människa jag blivit sedan jag fick barn. Det är bara en massa "måsten" varje dag, flera gånger om dagen. Man kan inte koppla av särskilt bra och jag fungerar ju som så att när jag blir för stressad eller har för många måsten, då blir det inte av med någonting. :/

Men ja, jag har åtminstone städat och ska försöka ge mig på disken någon gång också. Tvätta skulle också vara bra men va fan, vi var väl två här hemma sist jag kollade? Det kanske man ska ta och komma ihåg så man får fokusera på någonting annat än just städning jämt och ständigt. Nej men, dags att rycka upp sig kanske!

Hoppas ni får en fin dag ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback