Trött, Tröttare, Tröttast

Ja, det är jag det! Känns som jag inte sovit många timmar alls, det vart ju iofs ca 6 timmar i alla fall. Men jag kan säga att jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken! :( Jag verkligen avskyr att känna mig såhär, det är så jävla drygt rent ut sagt. Man har liksom inte tid att vara sjuk/trött när man har småbarn.

Nåja, får vila en stund sen innan jobbet så blir det säkert bra. :) Ska in i duschen med skruttan om en liten stund, tänkte jag. Hon sitter just nu och tittar på youtube på hennes favoriter "Hopphatten" och alla dess barnsånger :) Hon är så söt när hon sitter och sjunger med, hehe. En riktig sångfågel, vårat lilla hjärta. ♥

Nej, nu ska jag ta och läsa lite tidning och sådär. Tips på någon dunderkur mot förkylning och trötthet så lämna en kommentar vetja! ;) Någon kanske har någonting bra att komma med, haha.

Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback