Trött chey

Idag har jag varit SÅ trött, det känns nästan som att jag kan ha blivit tröttare av att få den sovmorgon jag behövde än att kliva upp kl 7 på morgonen :) Det har varit full fart på lilljäntan våran och nu vägrar hon sova. Jag har ju stått och lagat mat i en timme till mig & älsklingen, som jag tänkte vi skulle äta när han kom hem. Men nu vill hon ju, som sagt, inte sova alls så vi får nog kanske inte någon mat ro ändå. Hon har krånglat jätte mycket med sömnen de senaste dagarna men det är väl en period hon kommer in i då och då. Novalie har ju aldrig varit riktigt lätt att få att somna, man måste ligga med henne och det tar minst 20 minuter. Men så är det! :)

Kim försöker lägga henne nu, hon började ju ropa på honom när han kom hem såklart. Novis har inte träffat pappa så mycket idag, han åkte iväg och fiskade direkt när vi hämtat hem henne. Så hon saknade väl honom och kanske är en anledning till att hon inte vill sova, hon vill kanske vara vaken och mysa med oss istället :)

Men det har varit en skön söndag och jag har lagt intresseanmälningar på kvällsjobb. Får se om dom blir godkända imorgon så man kommer igång och få jobba igen! Nog för att det bara är kvällstid men det får duga tills det finns lediga dagtidspass igen vilket jag hoppas på. Väääldigt snart. Jag behöver verkligen timmarna! :/ Men kväll är bättre än ingenting alls, såklart.

Men nej, nu ger Kim upp med nattandet också. Hon vann denna gång!
Vi ska väl äta och försöka kolla på BB live åtminstone. Får väl se hur det blir med det ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback