Strålande sol

Det är väl underbart att vakna på morgonen till strålande sol?! :) Och skönt var det när klockan stod på 8 imorse när jag och Novalie slog upp ögonen. Dock har hon ju varit vaken i ca en timme inatt, mellan 3-4 tror jag den var. Så det känns som man sovit jätte dåligt för jag är extremt trött. Tråkigt att vara trött när det är så fint väder ute. Men vi ska gå ut efter att hon sovit vid lunch, tänkte jag :) Får se vad vi hittar på.

Igår hade vi ju folk här hela eftermiddagen :) Kims pappa, hans fru & Kims lillesyster var här. Dessutom kom min mamma, pappa & bror också. Så det var fullt hus! Kim fick fina presenter av allihopa och hans vänner så han är mer än nöjd nu när han fått pengar till fiskesaker för flera tusen! Ett årskort i Ljusne skulle han köpa i alla fall :)
Novalie fick också presenter, det var jätte fina kläder, böcker & tillbehör till hennes kök. Men jag insåg, när vi satt och lekte igår, att jag måste köpa stolar & bord till hennes rum. Hittade på IKEA för 179:- som är träfärgade. Kim ska spraymåla dom vita :) Så dom ska vi köpa. Hon har så litet rum och så stora leksaker så det blir jätte trångt. Tältet har vi fått tagit ut i vardagsrummet :P

Ja, det var väl inte så mycket mer än så för nu. Ska strax försöka lägga liten en stund.
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback