Sjukling

Fy F-N för att må såhär! Har legat och hostat hela natten så idag känns det nästan som att man hostat sönder luftrören, alldeles öm eller hur man ska uttrycka sig. Tungt att andas så min förkylningsastma har kommit på besök också, trevlans! :( Idag skulle jag dessutom ha varit hos tandläkaren 10.40 men det här är ANDRA gången jag får avboka i sista stund pga förkylning. Vägrar gå dit och lägga mig med en borr i munnen när man har sånna här hostattacker som man inte kan stå emot, nä det känns inte som ett bra läge att laga tänder idag helt enkelt.
Det är ju synd att man får vänta flera veckor mellan varje tid också.

Aja, det är som det är. Hade hoppats på att vara bättre idag men vart ju tvärtom istället. Can't help it!
Det blir i alla fall jobb på eftermiddagen, det är någonting jag verkligen inte kan missa. Det handlar om så få timmar och det är ju inte direkt ett ansträngande jobb så det får gå. Dock jobbigt att prata med kunderna när man helt plötsligt måste vara så otrevlig att hosta ;P Dom blir ju inte smittade i alla fall, haha.

Idag är det torsdag(!) också. Herregud, vad denna vecka gick fort. Var helt inställd på att det var onsdag jag, haha. Jag jobbar 6 dagar denna vecka men det känns helt okej. Det är väl just för att det är så korta pass. Imorgon jobbar jag 16-20 och på söndag 11-18.30 men det funkar. Behöver ju timmarna! :) Undra om man ska försöka komma iväg och kolla på lägenheterna på lördag då, kanske? Får ringa och höra med dom som bor där..

Nä, nu ska jag alldeles strax göra i ordning frulle. Här hemma gjorde vi morgon strax efter kl 6 idag (också) så det är väl bara köra på nu så man inte hinner bli trött. Blir nog en stödvila med lillhjärtat idag igen runt 10.30 tiden :) Tips på lättlagad lunch? Min fantasi för mat har lämnat mig för gott, tror jag. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback