Shopping

Två bekanta har loppis här i Vallhov :) Tror dom har även imorgon! Det finns en sak jag har tittat på väldigt många gånger under graviditeten med Novalie och när hon var bebis, en babysitter som har massa olika funktioner och ljud. MEN, jag har varit på tok för "snål" för att spendera pengar på en sådan. Även begagnade går på en runt 700-800:- och ni kan aaaaaldrig gissa vad vi fick köpa denna för! GISSA?!

Nypris: Nu vet jag inte vad den kostar på te.x BarnensHus eller liknande men på Jollyroom.se går dom i alla fall på 2395:- (just nu rea på den sidan) och denna vi köpte är i NYSKICK. Inte en fläck! Ser ut som den är orörd.



.... 300:- köpte vi den för ;) ♥
Just därför älskar jag Matilda lite idag, faktiskt. (Hon som sålde den)

Postat av: Charlotte (i ett nytt skal)

fan va kul o hitta sådanna fynd... synd att de inte kom till Novalie... men bättre sent än aldrig. ;D

2012-03-18 @ 09:46:03
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback