Nej nej, inte bli sjuk nu

Fy tusan hur jag mår. Känner mig som en påse skit, rent ut sagt. Jag FÅR INTE bli sjuk nu. Har precis kommit igång med jobb igen och jag har fasiken inte råd att vara hemma nå mer. Varför kunde jag inte bli sjuk under hela den månaden jag var hemma för?! Nä, men det smäller till nu och det passar sig liksom inte. Får köpa panodil imorgon och pallra mig iväg så länge jag inte har feber. Bara att stå ut!

Har bäddat ned mig i sängen med datorn nu. Jag orkar inte ens sitta uppe och kolla på Big Brother, får se på tv4play imorgon istället :) Blir i alla fall, som sagt, jobb imorgon också. Ska sätta mig och fixa med Novalies dagistider med, det blir ju lite annorlunda än 8.30-13.30 nu när jag jobbar så konstiga tider. Då får jag ha henne där 3 timmar om dagen så det blir att jag lämnar henne vid 13.15 så får gubben hämta henne 16.15 för min buss går ju 16. Ett himla pusslande med dessa dagistider ibland! Bättre den dagen MAN FÅR fast jobb - för det ska jag ha efter mammaledigheten!!! ;) Det är i alla fall mitt mål, haha..

Ja men nä, det var allt för nu! Sov gott fina ni! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback