Kung dag

Den här dagen vart ju hur bra som helst tillslut :) Vi har varit ute och Novalie har lekt och ätit glass. Jag har städat lite inomhus och jag kan ju inte annat än att säga att denna sol och värme ger en ny, välbehövlig energi! Mamma och bror kom förbi vid lunch med donken mat. Efter det tog jag och brorsan med oss hunden ut på en skogs promenad :) Det var ju hur skönt som helst, ingen jacka behövde man heller. Våren, snälla var här för att stanna!

Imorgon blir det bakning, tänkte göra jordgubbstårta och ge mig på mockarutor igen som jag har misslyckats med VARJE gång. Men inte imorgon, då tänker jag lyckas med det :) Funderar på att baka sockerkaka/tigerkaka också på samma gång. Hade tänkt göra något av det ikväll, det blir så mycket att göra imorgon annars. Men jag insåg att klockan var efter 21 när jag kom hem ifrån affären och det känns lite sent att ställa sig och baka nu. :/

Det står inget jobb på schemat imorgon heller, oturligt nog! Men jag ska i alla fall jobba fredag & lördag, bättre än ingenting :) Behöver dom timmar jag kan få ihop (var ett jävla tjat på mig och mina timmar) och jag jublade ju inte direkt över lönespecen denna månad! :( Fy faaaan, rent ut sagt. Men det är bara fortsätta kämpa, man gör ju inget annat när det gäller pengar ändå. Haha! Förhoppningsvis ser det lite bättre ut nästa lön :)

Nej, nu ska jag vänta på att BB börjar och spela lite Wordfeud fram till dess. Lägg till mig om ni vill :)
Missangie88 är mitt namn där. Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss ♥








Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback