God morgon

God morgon! Hoppas ni sussat gott :) Det har jag, för första gången på ett x antal nätter. Förutom att man vaknat någon gång då och då av hostan men inget mer än så. Hade fruktansvärd huvudvärk hela dagen igår, från när man vaknade tills man gick och la sig. Känslan när den var borta imorse, åhhhh! Så skönt :)

Idag fyller ju Kim 25 år också. Fixade lite frulle på sängen åt honom eftersom han tjatat om det ;) Vi har typ inga planeringar alls inför hans födelsedag, känns ju lite tråkigt men hans mamma med familj kunde inte komma idag. Men det blir väl lite besök av min mamma, bror & brorson i alla fall. Vi får se vad som händer.

Jag mår inte så bra! Jag vet inte varför. Eller jo, det gör jag. Men inget jag tänker ta upp här! Men känner mig deppig och nere i alla fall. Det är jobbigt och tråkigt att känna såhär men jag kan inte rå för det. Allt är bara kaos just nu och dessutom har man mycket känslor inför att bli 2 barnsmamma. Det blir en till omställning i livet men ännu en liten bebis, självklart längtar jag och ser fram emot det som tusan ♥ Det är bara mycket känslor just nu..

Aja, det var väl allt för nu! Får se vad dagen bjuder på.
Puss ♥


Postat av: Sandra

Hej ja dom blir ju det :) Ja hon brukar få det och en macka . och ibland till mellis ! Dådå? puss

2012-03-21 @ 11:26:38
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback