Forever, ’till the end of time

God morgon på er :)
Här har vi varit vakna sedan kl 7 ungefär, jag har nyss stoppat i mig lite frukost efter att ha lämnat av lillhjärtat på dagis. Johanna kommer in om ett tag också, så vi får umgås en sista gång innan hon åker hem till Västerås igen! :( Sen dröjer det väl någon månad till innan man får träffas. Suck! Varför kan hon inte bara inse att det är här hemma hon ska vara?! Alla hennes nära och kära finns ju här. Vad har hon där att göra liksom?! ;) Hihi.

Ja, och sen blir det jobb för mig på eftermiddagen! Jag kommer vara hemma till 22 ikväll så det är tur att man har hela dagarna med Novalie annars hade man ju saknat ihjäl sig :) Hon kommer ju sussa när jag kommer hem. Och säkert storhjärtat med ;) Han har ju en tendens att somna med henne vid läggningen, haha.

Ja men ne, nu ska jag göra annat. Det är ju en underbar dag idag! Strålande sol och varmt är det. ♥

ååh, jag vill göra läpparna igen! :( nu känns mina sådär pyttesmåa igen.
men får vänta ett par månader till.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback