Midsommarhelg

Hej på er!

Tänkte kasta in ett inlägg såhär på kvällskvisten i brist på annat, typ ;) Nu är det måndag igen och midsommarhelgen är över. Jag har haft en jätte bra helg. I fredags tog jag dotter & mormorn till Högbo för lite mys, avslutade dagen med grillning. Jag åkte sedan till Årsunda för att träffa min Johanna, hennes mamma & moster. De hade husvagnen på Strandbaden campingen, sov över där. Kvällen var mycket trevlig! På lördagen åkte jag hem, duschade och fixade i ordning mig. Myste även såklart med lillan innan jag sedan begav mig till G-Hammarby för festligheter (såklart nyktra festligheter) och kvällen/natten spenderades i parken. Mer drag och mer folk där än i Årsunda men fy så trött jag var. Det tar på en att vara höggravid och ute och ränna sådär ;) Men det var ju sista gången, mest troligt i alla fall, innan bebis kommer. Även den kvällen spenderades med samma som i Årsunda och det vart ännu en natt i husvagn. Ja, herregud vilken bra helg. Mamma var ju guldgruvan själv och ställde upp som barnvakt så jag kunde få komma bort och tänka på annat för en stund :)

Imorgon eftermiddag är det 5 års kalas för min brorson som gäller ♥ Stora killen!
Ja, så är det i alla fall. Denna kväll är jag så sjukt trött så det blir sängen tidigt, tidigare än igår iaf. Då låg jag vaken till säkert 01 för att jag såg filmen Projekt X, som för övrigt inte alls var så bra som jag hoppats.
 
Jag hoppas att ni haft en fin midsommarhelg! Puss på Er. ♥




 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback