Fått mat hos mamma :)

Och som vanligt blir man bortskämd med mat hos mamma :) Idag bjöds det på tacopaj och toscapäron till efterrätt. Det är ju bland de godaste godsaker man kan äta! Mums! :)

Nu är vi hemma igen. Snart dags för läggning av liten. Själv ska man väl slå på en film och mysa :) Väntar på att gubben ska komma hem från jobbet.

Halsen krånglar typ varannan dag, hade jätte ont i förrgår och igår var det som bortblåst. Men idag gör det ont igen! Konstigt.. Men känner mig kry för övrigt så får hoppas att man får vara frisk ett tag nu :)

Känna grymt skönt att inte ställa klockan på 05.45 imorgon bitti. Men man får väl inte sova så mycket längre för det ;) Men till 7 så blir jag nöjd. Nu måste man se till att få i sig lunch vid 11.30 varje dag så man inte sitter och är skit hungrig på jobbet. Kommer inte ha någon lunch nu när jag jobbar 4-5 timmar om dagen. Tänkte ställa mig och inviga vår nya gryta vi fick i julklapp och göra storkok av köttfärsen. Men vad vet jag inte än, slutar väl med köttfärssås. Har så dålig fantasi när det kommer till mat :P Tur man har en sambo som är duktig på matlagning :)

Ja ja, det var väl allt för nu. Har massvis att göra i veckan. Både roliga & mindre roliga saker. Tur man har ett bröllop att se fram emot :)

Puss på er!


Postat av: Ullis

Åh tack så mycket!! :) Hoppas allt är bra med er och magen :) Kram!

2012-01-05 @ 15:17:06
URL: http://ulliiss.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-12 @ 23:27:52
URL: http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback