Trött..

Åh, jag orkar inte vara trött :P Jag vill vara pigg idag! Är så sugen på att ta med mig Novalie till Valbo men så drygt att åka buss med ett barn som vägrar sitta still och börjar skrika som en stucken gris när hon inte får som hon vill. Jag vet, jag är säkert skit löjlig som "begränsar" mig pga att hon inte kan bete sig ;) Hon är som en trotsig 3 åring, jag anar att trotsen kommer tidigare hos flickor än hos pojkar. Många som säger det, vi tjejer är ju tidigare med allt och utvecklas lite fortare än pojkar ;) Det har väl ingen missat?! Haha..

Nåväl.. Jag har nyss skruvat ihop lådorna till en Maui(?) möbel vi köpte ifrån Jysk igår. Den är SÅ fin men jag har inte bestämt mig för om den passar in där den står. Dagens i-landsproblem då. Äh, skiter i't. Den får stå där! I alla fall så rear dom ut dessa möbler, den vi köpte har kostat 700:- och var nu nedsatt till 350:- och det fanns bara EN kvar, tack och lov var det den vita som var kvar så den haffade vi rakt av! :) Nu slipper modemet ligga på golvet och samla åt sig massa damm.

Novalie står i skrivande stund och leker med min iPhone. Hon älskar att vara inne på YouTube och lyssna på låtar, det sjuka är att hon vet hur en iPhone fungerar. Hon kan allt, nästan! Nu kan jag inte ens sätta på flygplansläge (hon har en tendens att ringa ALLA i telefonboken) för hon vet hur man får av den. Barn är smartare än man tror! Väldigt snabblärda. Härligt men samtidigt drygt för man får hålla ett öga på henne hela tiden, ibland ringer hon folk kl 6-7 på morgnarna. Tror inte det är så poppis ;)

Jahaaaa.. Igår kom pappa till Sandviken också så vi har sagt att vi ska träffas idag. Jag är så sugen på att åka in till Valbo jag, blir nog så imorgon :) Kim jobbar natt hela helgen, det suger. Dessutom åkte han direkt ifrån jobbet imorse och fiskade?! Han jobbade hela fredagen, 7.30-15.00 ungefär. Sen var vi och handlade osv. Han sov INGENTING igår innan nattskiftet. Och nu väljer han att fiska dirre efter jobbet istället för att sova?! Mja, så då kommer han ju garanterat komma hem efter lunch och däcka av. Sova hela dagen, sen jobba. Kommer inte se röken utav honom i helgen :(( Avskyr nattskift...

Nä, nu måste jag äta något innan magen vrider sig ut och in. Glömde betala räkningar igår kväll med så lär göra det på lunchen så det är överstöööökat! Ha en jätte bra helg :) Ikväll är det Melodifestivalen och imorgon Big Brother Live, hur nice?! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback