På jobbet..

Ja, man kan faktiskt blogga ifrån jobbet när man inte har ett skit att göra :) Vi sitter ju bara och stirrar på den där kön men första reklamfilmen går inte förens 10.39 på tv4 så det är ett tag kvar. Titta på den & ring in vetja, så kanske ni får prata med mig ;) Hehe! Det var väldans vad svårt det var att få folk att ringa in, alltså.. Suck!

Jaha, men det är fredag idag i alla fall. Och eftersom vi har världens bästa coach så får alla sluta 17 idag :) Annars skulle jag ha jobbat till 18 eftersom jag slutade 17 igår. Skönt! Slapp jag sitta här själv också, haha.
Vi är bara 2 st nu på förmiddagen, inväntar den 3e som sovit över & tåg som var försenat. Men vad gör det, det är ju som sagt ingen som ringer i alla fall....än... :)

Jag längtar faktiskt till min tandläkartid nu för fy satan vad ont det gör emellanåt. Det är ju 23e februari jag ska dit så går det inte över får jag nog åka in dit på en akuttid för jag kan ju inte få ont så fort jag äter. Och detta problem har jag nog haft i några år nu för har varit till tandläkaren med exakt samma tand ett x antal gånger. Dom har lagat, jag har betalat. Typ! Man kan ju undra vad dom egentligen gör eftersom jag får tillbaka samma problem varje gång? Ändå får jag fortsätta betala.. Men det tänker jag då inte göra denna gång!

Och lillgumman har blivit bättre i kruppen, den svåra andningen är som bortblåst så den där medicinen var en dunderkur & hjälpte henne verkligen snabbt! :) Nu är det mest lite tungandat pga den jädra förkylningen hon har. Usch, rinner ur ögon och näsa. Men det hör garanterat ihop med kruppen, förhoppningsvis är hon frisk till nästa vecka :) Lillhjärtat mitt ♥

Nej men back to work säger väl jag då. Ha en jätte bra helg!
Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback