Förkyld

Åh, uscha. Nu har man blivit rejält förkyld! Har dessutom en tandvärk som vägrar ge med sig! Skulle ha varit hos tandläkaren igår men fick omboka då jag hade så ont i halsen och var jätte snorig :( Men ska dit i mitten av mars så får väl stå ut tills dess.

Novalie är på dagis idag också, vilken tur att hon fick gå denna vecka i alla fall! Själv städar man och håller på så tiden går så jäkla fort, hinner knappt andas innan man ska iväg och hämta henne igen. Får se vad man ska hitta på för mat idag då :) Men innan jag gör något annat nu ska jag strax hoppa in i duschen, men slänga i en hårfärg innan. Om jag hinner?! Håller på och tvättar också, haha. Alla bollar i luften!

Ne, nu kan jag inte slöa här nå mer. Hoppas ni haft en bra helg!
Puss ♥

Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-02-29 @ 14:28:57
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du kan få köpa mitt foglossningsbälte om du vill, har en maggördel också som jag hade när ja inte orka ha den jämt. Jobba ju i kök så det funka toppenbra att kombinera dem också.

2012-03-03 @ 00:04:07
URL: http://johannasjooberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna: Ja, det kanske jag skulle kunna ta och göra :) Vad vill du ha för det då?

2012-03-06 @ 10:25:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback