Passar på

God morgon! Passar på att slänga in ett litet inlägg medan det är lugnt här hemma, såhär på morgonkvisten! :)
Idag vaknade Novalie redan kl 5 av någon konstig anledningen! Hon sov inte en enda blund igår på HELA dagen, hon tvärvägrade sova middag och jag försökte i 1,5 timme utan resultat. Tillslut fick hon helt enkelt vara vaken. Hon hade somnat runt 19 igår kväll så jag trodde hon skulle sova som en stock (vilket hon gjort hela natten) ända fram till 7-8 idag på morgonen. Men icke! :)

Jag känner att tröttheten börjar smyga sig på nu, har sovit i 4 timmar inatt och likaså igår natt. Är det inte det ena så är det det andra! Jag har hostat så mycket på nätterna och även dagarna så jag har så fruktansvärt ont i revbenen på båda sidor. Så det gör så himla ont när jag hostar :( Sedan är det halsbränna, ryggont osv. Ja, mycket fel just nu och allt på en gång. Men det är bara att stå ut! Får se om jag hinner vila lite med Novalie innan dagis.
Just nu myser vi i soffan framför barntv så jag kanske kan lägga omkull henne snart..

Jag jobbar ons-lör denna vecka så det blir inte så mycket helg för min del men det gör inget. Ju fler timmar man får ihop innan månadens slut desto bättre eftersom jag varit hemma väldigt mycket just denna månad. Det är ju så få timmar också så det spelar inte så stor roll men imorgon blir det 11-18 så då är det ett lite längre pass.

Ja, men så är det i alla fall. Graviditeten går bra, har halsbränna som vanligt men det var nog värre med Novis. Ibland räcker det att jag dricker lite mjölk så är det bättre, faktiskt :) Har ju tuggtabletter mot det men jag vägrar tugga dom, så fruktansvärt ÄCKLIGA så jag kräks av dom. Men nu är det inte så långt kvar, tiden går ju så fort, så det står inte på förens man är icke-gravid ;)

Jaja, jag ska väl göra nå frukost snart. Är så hungrig! Ha en jätte bra helg :)
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback