Happy gurl

Godkväll :) Hoppas allt är bra med er! Sitter just nu framför Big Brother, standard varje kväll fast igår somnade jag efter halva. Somnade skönt i soffan bredvid älskling! Vaknade dock vid 02 tiden, mådde så illa fast det gick över efter att jag hällde i mig lite nyponsoppa. Somnade sedan skönt om i sängen, bredvid mina 2 hjärtan :)

Har även sovit på soffan idag, fast på eftermiddagen. Haha trött tjej! :) Men ibland är det så skönt att kunna slumra till lite grann. Jag blir nog trött just för att jag är så rastlös också. Men men, det är som det är. Ska snart ta och krypa ner i sängen och försöka sussa lite. Novalie vaknar väl i vanlig ordning vid 01-02 tiden och ska krypa upp i vår säng. Men det är gosigt det med :)

Idag fick jag ett väldigt roligt besked dessutom, det gjorde min dag/vecka och ja, lite till :) Så himla glad blev jag. Men vad det är tänker jag inte avslöja riktigt ännu! Så det får ni vänta med att veta ;) Väldigt spännande och jag är grymt taggad! Wehooo, nu är det bara att köra på.

Nej, nu ska jag titta klart på BB! Mannen är & jobbar han, får se när han kommer hem. Lät som det kunde vara risk för att han blev kvar ett par timmar till men jag hoppas INTE! Nu saknar jag honom ♥
Själv har man en väldigt spännande, pirrig och händelserik dag framför sig imorgon ;) Hihi!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback