Åh hej och hå

God förmiddag(?) på er :) Hoppas ni haft en jätte bra påskhelg och ätit massor av godis och fått fina påskägg :) Själv har jag inte fått ett enda påskägg men det är väl så när man är mamman nu för tiden ;) Novalie har fått några påskägg i alla fall och det är ju det som är huvudsaken. :)

Idag är det ju fortfarande helg så man jobbar ju inget men det gör Kim. Han jobbade igår också, får se hur länge han blir borta idag. Hoppas han kommer hem i någorlunda tid så man får lite tid tillsammans innan den "normala" veckan börjar igen, då springer vi på varandra i dörren (om vi har tur) annars så ses vi inte på hela dagarna, förens jag kommer hem ifrån jobbet kl 22. Lite tråkigt! :(

Novalie har nu, 2 nätter på rad, sovit väldigt dåliga tider. Hon somnar som vanligt på kvällarna, vaknar vid 04:30 och blir vaken till 8 och sover sedan till 10 tiden. Sedan är hon vaken till ca 19 då hon börjar bli jätte trött och somnar så fort man lägger ner henne. MEN, jag har ingen lust att kliva upp när klockan är 5 på morgonen faktiskt. Även om det är skönt för oss att hon somnar så lätt på kvällen så fy alltså. Okej om klockan var 6 åtminstone men 04:30-05:00 är i det tidigaste laget känner jag. Förhoppningsvis är det bara något tillfälligt! :) Men det var Kim som klev upp med henne sådär tidigt imorse så jag har fått sovit ut ännu en gång och det känns ju så skönt. Men, sjukt nog, så blir jag inte nå piggare för det. Är så trött på dagarna men nu ska jag köpa järntabletter imorgon och ber till gud att det hjälper. För fy fan vad man INTE mår bra av att vara så trött hela dagarna! Man orkar ju absolut ingenting och jag blir inte en bra mamma heller, som knappt orkar stå på benen när hon vill leka!

Men idag ska vi till mamma igen och äta lunch, vi var där igår med :) Och på eftermiddagen blir det att åka till Högbo så Novalie får springa omkring och leka och titta på djuren! :) Var ett tag sedan vi var dit nu. Ja, det är väl typ det roligaste man kan hitta på här i Sandviken. Men tur dom är så små och uppskattar det lilla :)

Nu ska jag börja göra mig i ordning lite. Ikväll ska jag slänga i en hårfärg också! Som jag dragit på hela helgen, just för att jag inte har orkat. Suck! Har även dubbelbokat tandläkare och barnmorska imorgon bitti, känns lite små drygt att inte kunna ringa dit idag och ändra så får göra det imorgon. Tandläkaren är prio ett i alla fall för ändrar man tiden där får man ju vänta i flera veckor.

Ha en bra måndag! Puss ♥

Postat av: Ina

Hej angelica :) läser ofta din blogg kul att läsa om er :) Men hur har du fått till din fina header och allt? Min blogg skulle behöva sitt ett upplyft.

2012-04-09 @ 13:11:08
URL: http://inazackrisson.blogg.se/
Postat av: jr

Fin blogg :D

2012-04-10 @ 16:26:38
URL: http://flowerpoweer.webblogg.se/
Postat av: A

Ina, det är min sambos lillesyster som gjort min header :) Jag tycker din var jätte fin!

2012-04-11 @ 10:05:55
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback