TRÖTT

Fy vad trött jag är. Känns som jag skulle kunna somna här och nu! Längtar tills det är kväll och man får sova :)
Novalie har ju varit på dagis idag och då passade jag på att njuta av lugnet för att sedan sätta igång och möblera om lite i hennes rum och dammsuga. När man har småbarn tar det väl ca 10 minuter efter att man städat så ligger det grejer över heeela golvet igen ;) Men det är så det är, haha.

Det hade i alla fall gått bra på dagis :) Hon vart lite ledsen när jag gick så det värkte till i mitt hjärta där men jag tröstar mig med att jag vet att det kommer att bli bättre så fort jag gått. Och det hade det ju gjort! Hon hade ätit två stora portioner med mat men sovit lite sämre. Men det betyder ju att det blir lite lättare att lägga henne ikväll :)
Själv kryper man ju garanterat ned i sängen före 22 och det är ju ovanligt ;P

Kim & lillan har åkt iväg och handlat. Jag tog en varmdusch och sitter nu här & små kikar på Djungelboken :P Nu står ju barnkanalen på hela tiden, det är ju ganska bra program :D Men nu kommer dom hem så ska se vad dom köpt för roligt. :) Hoppas ni har en bra dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback