Sur kärring!

Ja, nu blir jag bitter. Kunde varken ha klänningen ELLER skorna jag köpte på Nelly! Så, vad ska jag då ha på mig i helgen!? Ja, den frågan återstår ju. Det har nog aldrig hänt mig förr, att jag inte kunnat haft SKOR! Har mina fötter blivit bredare? Nä, men dom skorna var ju såååå smala. Jaja, ska in till Valbo på eftermiddagen. Har ju varit in där för någon dag sedan bara och då hittade jag ingenting. Är någon intresserad av att köpa klänningen så finns den ute på Tradera! Orkar inte skicka tillbaka den :P

Annars då.. Vaknade 06 imorse, då tyckte Novalie att det var dags att kliva upp! Som tur var hade jag fått sovit hela natten (somnade dessutom ganska sent) så jag kände mig någorlunda pigg. Hon har bara slumrat till i ca 30 minuter idag så hon kommer bli svår att hålla vaken till 19. Funderar på om jag ska försöka få henne att sova en stund nu snart... Kanske lika bra det! Det vart ju inget dagis idag heller.

Min chef ringde idag också, goda nyheter. Jag fick jobb nästa vecka. Mån, ons & fre :) Onsdagen jobbar jag stängning också. Vi skulle lägga upp fler tider när jag gjort den veckan. Gud vad härligt!!!
Äntligen kommer man igång, det var fan i mig på tiden :P

Jaja, det var väl allt för nu.. Ha det bra!



snart ses vi igen, mitt hjärta!

Postat av: Mamsen

Men åh vad roligt:) detlöser sig ska du se, vilken tur du haft och det här är väl roligare än det andra du sökt? Kan jag tänka mig iaf <3 puss

2011-09-08 @ 14:58:03

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback