Sista "prov" passet avklarat

Godkväll :) Nu har jag jobbat kväll & stängning på Daisy's så nu vet man lite hur det går till. Men fy vad mycket det är att ta in och lära sig! Men det kommer väl med tiden det åh! Har ju bara varit där 3 gånger än så länge och ingen kan väl allt efter så kort tid. Man ska sluta sätta så mycket press på sig själv! :)

Nu ska jag bara vänta på att telefonen ringer så man får lite jobb. Chefen skulle schemalägga några tider åt mig också :) Får se hur mycket det blir. Förhoppningsvis så får man jobba en del åtminstone..

Sitter bara i soffan och slappar lite nu, förkyld och jävlig. IGEN! Novalie som smittat med sina dagisbaciller. Hua mig! Vart inge dagis för henne på hela veckan heller, stackarn :( Hon som stormtrivs där!!
Men är man sjuker så är man.. Inte mycket att göra åt! :)

I helgen blir det 30 års fest & utgång! Johanna har ju kommit hem idag också så ser fram emot att träffa henne igen. Saknat henne såååå mycket ♥ Och vi ska ju såklart fira att hon fått anställning på MQ i Västerås och så kan vi ju fira att jag har fått jobb på Daisy's också såklart ;) Det ska i alla fall bli sjukt roligt..

Nä, nu ska jag göra annat innan det är dags att sova. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback