Shoppat

Ja, det vart ju en sväng in till Valbo. Hittade allt utom en present :P Får handla presenten imorgon, helt enkelt.
Det är ju så himla svårt att köpa något till en person man knappt känner eller umgås med. Men någonting ska man väl kunna komma på! :) Hoppas jag, haha..

Det vart i alla fall två olika outfits från Gina Tricot. Jag kunde inte välja vilken jag skulle ha. Det stod mellan en svart klänning som slutade strax ovanför knäna, med dragkedja i mitten vid bysten. Och sen var det en blus i beige färg med guldknappar och som man ska knyta vid halsen, typ. Jag är ju världskass på att förklara! Under den ett vanligt vitt linne med smala band. Det var ju en mer "sofistikerad" look än klänningen. Jag tror faktiskt jag kommer köra på blusen för en gångs skull. Det passar så bra med den + jeans leggings och ett par höga klackar nu när det är höst. Klänningen var ju superfin men eftersom jag själv tycker att mina armar blivit lika stora som två jävla köttklubbor så väljer jag helst att vara mer påklädd..

Åh ja, på tal om armar.. :P Nä men jag mår seriöst jätte dåligt över hur jag ser ut. Jag vill så gärna ha tillbaka min gamla kropp! Jag vill så mycket men det blir ingenting av. Jag har världens sämsta självdisciplin när det kommer till träning och kost. Jag äter så oregelbundet som man bara kan göra. Oftast hoppar jag över lunchen och äter först sent på eftermiddagen/kvällen. Det blir alldeles för mycket skräpmat och i stort sett något sött varje dag. Jag är en dålig förebild för min dotter, jag måste börja tänka på det också. Nu känner jag verkligen att jag fått nog! Jag behöver bara någon som kan pusha på mig och hjälpa mig. Men vem?! Jag måste ta tag i detta nu alltså. Det vankas bröllop om 4 månader och jag ska vara tärna, man vill ju åtminstone känna sig någorlunda i form! Mycket kan hända på 4 månader. Och jag är såååå trött på min mage. Den hängande, dallrande jävla magen. Kommer jag någonsin att få bort den?! Den där graviditeten tog kål på min kropp, alltså. Blääää..

Jaja, nu har jag fått klagat lite också. Men jag SKA ta tag i det igen.. Jag måste. Jag mår ju inte bra av att äta såhär dåligt och fet mat jämt och ständigt. Det skulle vara kul att se hur man mår när man äter regelbundet, dricker vatten (som jag gör typ en gång i veckan) och äter lite frukt! Och dessutom rör på sig, såklart. Jag gissar på att jag skulle må sjukt mycket bättre. Nä, TIPS om matbloggar osv vill jag gärna ha. :)

Puss på er & för att ni orkar läsa mitt gnäll ;)

Postat av: Marina

Du är så fin som du är gumman och du är absolut ingen dålig förebild för Novalie! Att vi inte tog tag i saken och började med passen minst 2 ggr i veckan. Egentligen skulle inte de vara så jobbigt! Om man skulle köra tis & tors. Fast du kanske inte vill gå på pass heller utan mer motionera ;) Men de skulle vi också kunna göra tis & torsdagar varje vecka :)



Här har du ett förslag på en blogg som är duktig på recept: http://lisasabra.snappages.com/



Brukar snoka och ta tips av henne :P



PUSS <3

2011-09-08 @ 21:04:03
Postat av: A

Tack snuttan :) Ja, det kan vi absolut göra. Bästa tiderna för mig att gå är ju efter kl 16 så jag slipper släpa med mig Novalie i skoga! :) Om man nu går i skogen dvs. Men hon vill ju inte sitta i vagnen så länge ändå. Jo jag skulle kunna tänka mig att gå på pass igen faktiskt. Det var ju roligt!!



Pussis <3

2011-09-09 @ 07:37:16
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback