Det börjar ju bra..

Fy, snart kan jag inte prata nå mer. Hostar så mycket så rösten försvinner.. Den riktiga jobbveckan börjar imorgon och jag är snorförkyld. Hur kul är det?! Jag har ju verkligen sett fram emot denna vecka men jag har en känsla av att dom inte kommer vilja ha mig där med den här förkylningen. Man får ju ändå tänka på att man arbetar på ett ställe där hygien är väldigt viktigt. Och hur mysigt är det när jag står och hostar och snorar?! :( Åhh, suck. Varför just nu?! Jag är ju aldrig såhär sjuk annars och det är nog första gången jag tappar rösten dessutom. ALLT ska hända när man ska börja jobba. Det kan ju inte bli bättre! :(

Novalie är fortfarnde förkyld men det blir dagis imorgon. Hon kan ju snora och hosta hur länge som helst men jag ska säga att dom ska ringa till Kim om hon behöver åka hem. Men hon är pigg och sådär så det borde inte bli ett problem. Hon kan ju däremot bli väldigt tjurig av sig när hon är sjuk eller förkyld.

Själv borde man ju ta och sova lite men hur ska det gå? Kommer bara ligga och hosta. Novalie sover inne hos oss inatt också. Kim har däckat på soffan han.. Vi har suttit och tittat på den här 11 september dokumentären. Var väldigt intressant lär jag säga! Men otäckt emellanåt också. Så tråkigt att något så onödigt lära hända! Jag kan ju tycka att det var idiotiskt och klumpigt att släppa på terroristerna ombord på planet när dom dessutom visste att dom var terrorister! Vad trodde dom, att dom skulle åka till New York och hälsa på? Herregud.. Hade dom varit lite nogrannare med vilka dom släppte på planet hade det här nog aldrig hänt. Då hade dom ju åtminstone vetat om vad som kunde ha hänt och gjort något åt det istället för att det skulle gå såhär långt.

Jaja, det var väl allt för ikväll. Hade i alla fall sjukt tråkigt igår. Hade lika gärna kunnat stannat hemma, känner jag! Men men, kanske blir roligare nästa gång..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback