Whatever you say

SUCK! Håller på att leta efter vår digitalkamera som verkar ha försvunnit. Ja, och den enda som har använt den på den senaste tiden ligger och sover såklart! Tänkte ta denna kväll till att lägga ut lite kläder & sånt som vi vill bli av med men icke! Undrar jag om han tappade bort den i Jämtland, hrmm. Jaja, får höra med han imorgon :)

Idag har det varit en riktig slapp dag. Så himla skönt! Lämnade Novalie på dagis 8.30 så efter det tog jag hunden på en promenad och gick sedan hem och diskade och torkade rent i köket. Sen vart det bara massa slapp fram tills jag skulle hämta lillhjärtat igen. Slängde mig i duschen en snabbis innan.. Det är helt galet var tiden går fort när hon är på dagis. 5 timmar känns som typ 2-3 timmar, haha. Men den tiden är välbehövlig, att få vara själv alltså :)

Kim nattade Novalie och han somnade med henne också. Så söta :) Själv så tänkte jag följa med mamma på loppisen en snabbis men jag fick vara kvar hemma då jag fick så fruktansvärt ont i magen. Nu har jag haft väldigt mycket problem med denna mage och jag har börjat ana att det kan vara gallstens anfall jag får. Eller mest troligt så är det ju det. Det är något jag fått efter graviditeten faktiskt. Och just nu tycker jag bara att det blir tätare och tätare. Nog för att smärtan idag gick att stå ut med och den försvann ganska fort men i "normala" fall så har jag så fruktansvärt ont så jag tror jag ska dö, nästan. Känns som magen ska sprängas, påminner om värkarna från när man skulle föda.. Ja, hua mig! Får nog kolla upp det där.

Jag är såååå trött ikväll så det blir tidigt för mig. Har varit på väg att somna flera gånger nu när jag legat i soffan.. Men piggnade till lite när jag fick gå ut i kylan (till bilen) och kolla om kameran låg där. Det är ju såå kallt ute nu på kvällarna så det är helt gaaalet. Nu tycker jag att snön kan komma så vi får detta överstökat ;)

Imorgon är det dags för jobb igen också. :) Nu ska jag bara slappa lite till innan jag ska gå och sova. :p
Puss & kraaaam



Om ynka 2 dagar kommer mitt hjärta hem igen :)
Som jag saknar & som jag taggar till utgång på lördag ♥

Postat av: Johanni

Åh va vi är fina<3 jag saaaknar dig som fan,ska bli så in i helvetes roligt på lördag:D TAGGAD!!!:) Love you hjärtat mitt..Pusspuss

2011-10-20 @ 23:59:25

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback