To do list..

Denna vecka har jag en del inplanerat, faktiskt. Skönt det också! :) Vart jobb idag, 11-15 och imorgon ska jag jobba igen. Det blir 10.30-14.00! På onsdag är det dags för Rihanna, men läste nu att hon är sjuk och fick ställa in konserten i Malmö. Får hoppas att hon är frisk till på onsdag då i alla fall :p Sedan är det dags för jobb på torsdag kväll igen.. Innan det ska jag på cellprovs tagningen som jag skjutit på nu i flera veckor. På fredag är det jobb igen och jag ska även vara hos tandläkaren 8.05 på morgonen!!! Herrejesus. 2 saker denna vecka som jag verkligen inte ser fram emot. :( Blä och fy för tandläkaren! Och för cellprov... Tandläkaren är ju mest jobbig pga vad det kostar.

Jaja, det måste göras. Kan inte skjuta upp det hela tiden :p Har nyss tagit en varm dusch, det var välbehövligt. Har haft små huvudvärk hela dagen idag.. Fast det har ju sina orsaker! Marina kom och mötte mig efter jobbet :) Skönt att få umgås lite, kände jag. Behövde det ♥ Jag bokade även tid på Hudvårdskliniken hos Therese! Ska dit i slutet av November :) Var in på Dollar och kikade på julgrejer. Åh, snart ska man börja inhandla sånt! Hittade både gardiner, dukar och allt möjligt som vi ska handla. Så mycket fint :)

Jaja, nu ska jag titta på serie med älskling. Hoppas ni har en fin kväll! :) Puss!!

Postat av: Marina

Ja de va skönt o bra att vi träffades en stund ♥

Hoppas huvudvärken släpper så håller vi både tummar och tår att Rihanna blir av på onsdag!



Puss!



2011-10-31 @ 22:20:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback