"Om en kvinna tar sin makes efternamn, blir inte han utan då?"

God kväll :)
Kom hem för en stund sedan ifrån jobbet, har gått bra idag! Började lite tidigare än vad jag skulle ha gjort men inte gör det mig något! Ju mer jobb desto bättre, haha. Innan det har jag plockat ihop lite kläder som ska säljas, om någon vill köpa dvs. Har mycket ligger som bara "skräpar" här hemma och framför allt en hel del barnkläder. Mycket har jag sparat men jag kan inte spara på allt och hon har ju en heeeel del kläder.

Imorgon är jag ledig och jag har faktiskt inte något pass inbokat nå mer denna månad. Känns ju skit tråkigt så jag hoppas innerligt att många vill vara ledig och ringer mig ;P Jag tar allt jag får, haha. Men nästa vecka lär jag hoppa över ett pass för då är vi inte hemma. Och det känns mindre roligt. Men men, får försöka få igen det på något sätt. Man får väl ringa och kolla om någon vill vara ledig någon dag. :p

Ne, det var väl allt för nu.. Hoppas ni får en fin helg.
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback