Jo men asså...

Här sitter man och väntar på att Kim ska komma ut ifrån sovrummet igen så har han somnat?! Huh.. :)
Jaja, jag ska snart gå och lägga mig i alla fall.. Tänkte skriva ett inlägg först bara.

Idag har vi varit på familjemiddag hos mammi! Det var väldigt trevligt. :) Bestämde att vi ska försöka göra det varannan helg nu, som en liten tradition. Mamma lagar ju så god mat också så inte mig emot! ;)
Efter det åkte vi förbi Coop och handlade lite nödvändigheter. Novalie somnade runt 19 och efter det har vi kikat på en film. Det fick bli "Beautiful Boy" och jag tyckte den var helt okej. :) Kim tyckte dock att den var mindre bra och väldigt seg. Ja, seg var den nog. Och man kan ju säga att det inte hände sådär jätte mycket! Men jag gillade den i alla fall :) Inte världens bästa film kanske, men ändå.. Helt okej, som sagt! :)

Idag hade jag tänkt tagit en lång promenad men vart inte så. Kan ju alltid skylla på att klockan vart så mycket! Fast så var det nog också ;) Var hos mamma i ett par timmar idag faktiskt. O sen hatar jag att gå själv ute i mörkret. Tycker det är läskigt och inget jag föredrar. Så jag går hellre när det är ljust ute. Men nu är snart vintern här *brr* och då blir det mörkare fortare så då får man väl gå på eftermiddagen istället :)

Imorgon blir det jobb mellan 14-18 och efter det trampar jag hem och spelar Bingolotto. Det vill jag icke missa denna söndag, hehe. Hoppas det blir klirr i kassan men troligtvis INTE. :( Tänkte ta en lång promenad efter det i alla fall, får se om det blir så. Men jag ska nog släpa mig ut.. På tisdag är det dags för vägning igen, hua mig. Jag förväntar mig inte ha gått ned någonting alls! Lika bra så, då blir man inte besviken ;) Men det gör mig inget heller för det är bara 6 dagar sedan jag började. Skynda långsamt och då får man ta nya tag helt enkelt! :)

Nä.. Nu blir det sänga för nu sitter jag här och gäspar som en tok. Sov så gott och hoppas ni haft en jätte bra helg! :) Pusss & kraam

Postat av: Anonym

Vilken batningsmetod kör du på?

2011-10-02 @ 06:20:23
Postat av: A

Jag kör viktväktarna men det är väl inte direkt att jag bantar. Snarare att lära mig äta rätt :)

2011-10-02 @ 19:56:41
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha okej :)

2011-10-02 @ 20:05:43

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback