"Everyday we learn something new"

God kväll :) Hm, är det mitt google det är nå fel på eller har dom gjort om här? "Verktygsfältet" fattas mig.. Jaja.. Har ju hänt lite sedan sist. Eller ja, inte så mycket egentligen. Haha! Jag & älskling har varit ute på en roadtrip som var på ca 200 mil. Det var sjukt jobbigt och vi tog varken med täcke eller kudde så det var ganska obekvämt att sova i bilen. Haha! Men det var välbehövligt att få åka hemifrån ett tag, faktiskt.. Vi kom hem tidiga morgonen i torsdags. Och på fredagen var det dags för jobb! :) Så igår kväll så var jag, som sagt, på jobbet medan alla andra roade sig på 50 cent! Jag sålde ju biljetterna vi hade för vi bestämde oss för att inte gå. Kan säga att man ångrade sig liiiiite. Men men! :) På tisdag är det Rihanna på Ericsson Globe i Sthlm :) Det ser jag fram emot! Åker ett helt gäng tjejer men vid min sida har jag Janniké med mig, det kommer bli grymt. Har inte varit sådär super taggad senaste veckan på att åka iväg men nu börjar det komma. Kanske berodde på att vi hade en sån lång resa framför oss och efter den var man ju helt slut. Men nuuuu så, tagga tagga! :) Nu ikväll har Kim lagat världens godaste middag. Det var helt sjukt gott. Någon röra som han gjorde med lök, champinjoner och lite bacon i. Sedan var det bacon inlindad kycklingfilé som han fyllt med fetaost och en annan röra. Potatisgratäng är ju givet till en sådan middag och guuuud så mumsigt. Tända ljus och lite så :) Dock vaknade ju Novalie 2 gånger under middagen och även 1 gång efter. Börjar bli drygt det där men bara hoppas att det blir bättre snart :) Får se vad resten av kvällen bjuder på. Gubben är sugen på att dricka öl och spela spel han men ingen annan som verkar tycka som honom. Så har jag tur kanske jag får behålla honom hemma ;) Men för hans skull så hoppas jag att han kommer iväg på något :) Själv ska man bara slappa och ta't lugnt. Skönt det åh! Ha en super bra helg. Puss! (kan inte ladda upp en bild heller, suck)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback