"Don't underestimate the things I would do"

Sitter just nu hemma hos mamma. Vi har fått god lunch här, kycklinggryta :) Väntar på att Johanna ska komma och sedan börjar vi tagga till och gör oss i ordning. Det tar ju ett par timmar det, som vanligt. Haha!
Ska bli intressant att se hur mycket folk som är ute ikväll för jag gissar på att det kommer vara ganska dåligt med det..

Får se om man kan blogga via mobilen (den där blogg.se appen) för det har inte fungerat för mig än. Vet inte vad det är för fel men kan ju testa sen.. Men hoppas ni får en jätte bra kväll.
Nu ska jag mysa med mamma lite innan Johanni hjärtat dyker upp. Kommer sakna min Novalie ikväll men snosade lite på henne innan dom åkte hem så jag klarar mig nog tills inatt ;)

Puss ♥



Hittade på en gammal bild på mig & Novalie när hon bara var några dagar
gammal :) Sliten men ack så lycklig mamma!!
Datumet stämmer ju givetvis inte men det är mammas kamera som flippat.


Postat av: Sandra

Testa och ta bort den och ladda ner den igen ! För min sluta funka då gjorde jag så och då funka det :):)

2011-10-22 @ 23:39:35
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Postat av: A

Jahaja, ska testa :)

2011-10-23 @ 19:06:48
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback