Smart chey!

Nu sitter man hemma och är galet trött men nöjd! :) Har gått jätte bra på jobbet idag och helt ärligt så känns det så fantastiskt skönt att ha ett heltids jobb. Inget skit extra jobb där man aldrig vet när man får jobba. :) Weho! Jag klev upp 06 imorse och åkte med 7 bussen, helt okej. Fick ju sova hela natten, dock somnade jag lite sent men det var bara för att jag låg och pluggade på projektet jag sitter på :) Jag tror det sitter relativt bra nu och redan efter andra dagen, det känns sjukt bra. Men man har ju jobbat med detta förr så det kanske är därför lite också :) Men som sagt, projektet är helt nytt för mig men inte helt komplicerat. Så det känns skönt! Sen har man ju urgulliga kollegor som är super duktig på att lära ut! Härligt det. Äntligen ett seriöst jobb! Ingen lekstuga :)

Har suttit och lyssnat lite till idag, ungefär halva dagen. Sedan satt jag mig själv och kollade runt och kände av programmen vi använder och sådär. Det är rätt simpelt det med! Gillar arbetskompisarna, lugna och glada tjejer! :) Så imorgon hoppas jag att jag kommer igång på riktigt så jag bara kan köra på. Men man blir trött, alltså! Det är jobbigt men det blir ju en vanesak det också.

Snart dags att lägga lillan, efter det blir det en dusch för mig och sen hoppa i säng tror jag minsann! Är så fruktansvärt trött, haha. Och just ja, kanske ska skriva om rubriken. Jo, det var ju så att jag somnade på bussen på vägen hem. Jag brukar aldrig somna när jag åker buss, hehe. Jo, men nu gjorde jag ju det såklart och vaknar nästan nere på stan! Hade alltså åkt förbi min hållplats med hästlängder. Som tur var vaknade jag INNAN vi var i Gävle. Fick tigga skjuts av mammsen, ville inte gå när det var svinkallt ute och ännu kallare tycker man ju att det är när man är tröttis!! :) Tack älskade mamma ♥

Nä, men nu blir det lite annat innan läggdags.
Ha en jätte fin kväll ♥
Puss!


hehehe, jag i "yngre" dar'. var väl runt 15 på den första & 16 på den andra? :p

Postat av: Johanna

Fin blogg!:)

2011-11-17 @ 17:34:44
URL: http://sweetdreams.favs.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback