Lite julkänsla :)

Åh, idag tog jag tag i feta skinkan som låg i kylskåpet och griljerade den :) Det vart super gott. Klämde i mig 3 hårdbrödmackor med skinka på, vart lite illamående efteråt. Haha! Men det var det värt.. Mums!
Man får ju tjuvstarta lite, speciellt när man längtar så mycket efter julen som jag gör.. :)

Annars idag har vi bara suttit inne. Tog en kort promenad med hunden så Novalie fick lite friskluft. Mamma var förbi efter lunch och träffade lillan lite och då passade jag på att ta ännu en promenad med vovven så jag fick komma ut lite. Herregud vad uttråkad man blir av att bara sitta här hemma. Men jag vill ju att hon ska bli frisk så fort som möjligt så vill inte släpa ut henne för mycket. Men lite friskluft dör hon inte av i alla fall, är nog bara nyttigt :)

Ikväll känner jag mig super trött. Tänkte ta en dusch snart och sen krypa ned bredvid mina hjärtan som sover sedan 21 tiden :) Novalie somnade ju en sväng på eftermiddagen då hon bara sov 30 minuter vid lunch, hostan förstör verkligen hennes sömn. Dessutom har hon hostat så hon blivit hes! Men det verkar vara lite bättre nu, hör ingenting innifrån sovrummet i alla fall :) Får hoppas på det! Men som det ser ut nu blir hon nog hemma ifrån dagis hela veckan, stackarn. Hon blir ju så glad av att få vara där..
Men det är bara hålla tummarna över att blåsorna vill försvinna snart!

Nej, nu blir det strax duschen!
Puss på er alla fina människor ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback