Inte långt kvar..

Nu har man börjat funderat mycket på jul & nyår :) Det är ju snart dags och som tiden springer iväg så säger det bara tjoff så står man där och har massvis att fixa med. Förra nyår var ju inte sådär jätte roligt, Novalie var så liten än och vi var bara hemma. Det här året känns det som jag vill göra något annat.. När vi var på stan idag så var vi in på Lindex och dom hade glittriga klänningar osv (på barnavd. alltså) och jag vill köpa något fint till oss allihopa och åka iväg och fira nyår med vänner :) Novalie kan ju alltid sova på eftermiddagen och få vara uppe extra länge, känner jag. Vad tycker ni?! Det skulle vara supermysigt att få fira nyårsafton med goda vänner, god mat och barn som leker :) Alternativt att barnen får sova ihop den natten & att man spenderar hela natten hemifrån eller liknande. Beror ju på hur andra vill göra.. Ja, men det skulle vara mysigt i alla fall!

Var in på Dollar en sväng idag, gjorde ett riktigt fynd med en ganska stor lykta som hade kostat 150:- och var nu nedsatt till 20:- !!! Den var jätte söt faktiskt. Ett rött hus var det :) Så köpte även ett litet större blockljus i svart färg så jag tänkte röja upp utanför och ställa den där. Dom har även jätte fina julgardiner och julsaker överhuvudtaget så dit kommer man nog åka och handla. Vi behöver allt eftersom vi firar jul här hemma i år. Det är allt ifrån glöggmuggar till uppläggningsfat osv. Dukar, gardiner och ja.. Sånt! Det är ju billigt där med så man kan ju komma undan billigt också :)

Längtar ni efter jul och nyår och vad ska ni göra? :)





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback