"I'm gonna stand till I get there"

Hej och hå! Vilken känsla det är att vakna upp och känna glädje och inte den där obehagliga känslan som knyter sig i magen. I'm so happy I can die typ. :) Jag är just nu väldigt nöjd med hur livet flyter på. Att jag är uppskattad på väldigt många håll och att jag har mina underbara vänner. Vad vore livet utan dom? Jag har min underbara familj och Kim har sett skillnad på mig, han tycker att jag är gladare nu. ♥

Jag känner bara att en enorm tyngd har släppt ifrån mitt bröst & det känns underbart att jag nu fått ett jobb att luta mig tillbaka på. Där jag är uppskattad och där dom är så himla ivriga över att få ha mig där! Det är en underbar känsla som jag ska gotta mig i länge :) Så jag hoppas att jag får börja mitt nya, heltids jobb på måndag. Det blir en lång vecka då jag jobbar mina sista pass på Sibylla hela helgen men vad gör det?! Life is great.

Sen att det finns personer som kan förstöra för en, det kommer det alltid finnas. Och det är synd om dessa människor, faktiskt. Man kan inte må särskilt bra med sig själv då :) Om man inte glädjs åt andra. Sådana människor kommer man alltid att stöta på. Men vad gör det nu? Jag mår bra, så jävla bra. Och det känns SKÖNT :)

Idag ska jag ner på stan på eftermiddagen och fika med en utav mina bästa vänner ♥ Och Novis ska få vara hos mormor en stund, hon behöver också få komma hemifrån lite. Hon har ju ingen feber längre men blåsorna är fortfarande kvar. Dock tycker jag det ser ut som att dom börjar försvinna också :) Hon borde kunna gå på dagis nästa vecka, vi får hoppas på det. Min lillsnutta!


♥ MarinaJohannaSandraJannikéLindax3RebeccaAngelicaTetteElinJenniferRickardEmmaSophie ♥
alla dessa personer har gjort någon slags skillnad i mitt liv, dessa personer har fått mig till en bättre person
lärt mig massvis med saker, gett mig beröm och bara funnits där för mig
vissa är mina bästa vänner & andra är personer som betyder någonting tillräckligt stort för mig för att vara värd att nämnas. ni tror nog inte själv att jag är så tacksam för att ni finns, som jag verkligen är.
ni är guld värda allihopa.

Postat av: Anonym

Vad är det för heltidsjobb du fått? :) grattis.

2011-11-09 @ 12:12:08
Postat av: M

Grattis till vad det nu än är för jobb :)

2011-11-09 @ 12:29:11
Postat av: Marina

Jag älskar dig massor <3

2011-11-09 @ 21:36:48

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback