Härliga fredag?

Vår lillplutta är sjuk :( Hon fick hög feber igår kväll men jag fick absolut inte ta tempen på henne så jag vet inte exakt hur högt hon hade. Men hon var kokhet och låg och skakade. Vi fick i henne alvedon och på natten så kändes hon sval så då sov hon bättre. Det är tänder på G så det kan bero på det men det är mycket sjukdom på dagis också så man vet inte vad det beror på egentligen. Men sak samma, sjuk är hon. Började kännas varm nu på morgonen igen så jag tänkte sätta henne i ett bad om en stund och sedan ge lite alvedon igen. Hunden måste ut men jag vill inte släpa med Novalie ut när hon har feber. Kim ska i alla fall komma hem & lämna mobilen så jag kan försöka få tag på en tjej så då kan han gå en sväng med hunden på samma gång.

Ikväll ska jag jobba! Sedan ledig resten av helgen, skönt. Jag känner mig helt slut som människa, alltså! Skulle vilja åka bort ett tag, det skulle vara så skönt. Att lämna allt här hemma för en stund och ta med familjen och bara mysa. Men nästa år, då får vi komma iväg. Längtar så fruktansvärt mycket! Önskar det kunde bli jul snart också, även det ser jag fram emot så himla mycket!

Ne, nu ska jag gosa lite med min lilla sjukling här hemma ♥
Ha en bra helg.



Mamma älskar dig så himla mycket

Postat av: Pappa-Morfar

Min finaste lillplutta <3 Morfar längtar :)

2011-11-04 @ 12:08:07
Postat av: Marie

Hej på er!

Lite kyla och frisk luft gör bara gott när man är febrig så det skulle nog inte vara nån fara att ta med henne ut.



Hoppas ni mår gott annars

Kram från Marie i Värnamo

2011-11-05 @ 11:47:27

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback