Fredagsmys!

Eller ja, så mycket mys vart det ju inte. Novalie har inte velat somna, har försökt söva henne i 2 timmar!! Kim började runt 18.30 för båda vet ju att det tar MINST en timme att få henne att somna. Helt galet. Hon strejkar med sömnen nu för tiden. Omöjlig är vad hon är! :p

Nu är det äntligen helg och den är efterlängtad. Ingen klocka som ringer 05.45 imorgon bitti. :) Skönt det! Men jag har hela eftermiddagen bokad imorgon. En utav sakerna är att jag ska på bio med Marina ♥ och det blir givetvis Breaking Dawn. Hon frågade om jag ville gå när den hade premiär men jag hade nog somnat då eftersom jag är så trött efter jobbet. Men imorgon blir det av i alla fall! Ska bli jätte kul. Var längesedan man var på bio.

På söndag har jag ingenting planerat, skönt det. Sista lediga dagen också innan det är dags för en ny jobbvecka. Denna vecka har gått jätte bra. Känns skönt att man lärt sig projektet så snabbt. Behöver inte något papper att gå efter nå mer, haha. Nej men det känns bra.

Hoppas ni får en jätte bra helg.
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback