Föräldrarmöte

Idag åkte jag hem tidigare ifrån jobbet för vi skulle nämligen på vårat allra första föräldrarmöte på dagis! :)
Det gick jätte bra, hon är duktig och hon är snäll mot andra barn ;) Haha! Hon har varit lite osäker men har kommit igång nu men det är ju inget onormalt eftersom hon inte gått på dagis så länge ännu. :)
En stolt mamma & pappa i alla fall ♥

Har gått bra på jobbet idag och jag fick mig en rejäl överraskning som gjorde min dag så bra som den kunnat blivit! Johanna dök nämligen upp i Hofors. Var meningen att jag skulle möta upp hennes mamma men då kom hon gåendes istället! Vart så himla chockad (jag hade nämligen henne i telefonen atm) men suuuper glad! Har ju saknat henne nå så fruktansvärt och sett fram emot när jag ska åka dit för att äntligen få träffas! Men så fick jag ju träffa henne tidigare ändå :D Ingen vart gladare än jag då, hihi ♥

Så två höjdpunkter idag även fast dagen inte startade så bra! Men det var ju himla skönt att den slutade lite bättre :) Eller fortsatte lite bättre, kan man väl säga.

Ska strax sova, är sjukt trött. Imorgon möter jag upp min darling (Johanna såklart, vem annars?!) för lunch så det ser jag fram emot. Tar ju emot att gå tillbaka till jobbet igen när man bara vill sitta och prata istället :)

För övrigt går det bra på jobbet! Det är ju lite segt emellanåt men det är för att jag är så tävlingsinriktad mot mig själv så går det inte bra en dag så blir jag sur ;) Nä inte riktigt men ni fattar säkert.

Ja, det var allt för ikväll. Sov så gott kära vänner..

Postat av: johanni

Överraskade stort idag! så jäkla roligt att få se din min!:P Alltid lika roligt att träffas (även om det bara blev en kortis) men imorgon har vi ju en heeel lunchtimme att surra på, och sen är det inte långt kvar förens vi har en HEL HELG! UNDERBART! Jag älskar dig min älskade bästaste vän.. Du är min skatt<3 puss o kram

2011-11-23 @ 00:58:04
Postat av: sara

Hej!



Vet inte om jag har ramlat in på en blogg som fick mig att fundera men är det inte ni som köpte EGON av mig?? Vovven från sundsvall?? i så fall hur mår skrothunden?? Hör gärna av er om hur det går =)



Ha det gott!! / sara 073 03 86 143

2011-11-23 @ 21:26:47
Postat av: A

Haha jo, det är vi som köpte honom :) Det går bra med Egon! Han mår bara bra :) Växer och gror. Är i trotsåldern nu så lite små dryg sådär ;P

2011-11-24 @ 09:26:23
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: sara

Men ååå vad skoj, jo den åldern är inge skoj.. har ni några bilder?? jag ska lägga in fler bilder på bloggen som jag har och vore jätte skoj om ni ville lägga in lite oxå, men inget tvång.



ebbaplusju.blogg.se



ha det

2011-11-25 @ 18:06:26
Postat av: Anonym

Jo men nästan alla bilder ligger på telefonen så måste föra över dom först :) Men mejla lösen igen, har glömt bort det. [email protected]

2011-11-25 @ 21:52:29

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback