Breaking Dawn - Del 1

Just nu är det så drygt att skriva på datorn då mellanslag har börjat krångla. :p Men tänkte skriva ett kort inlägg.

Har varit på bio idag ju med Marina. Den filmen var ju grym! :) Älskar Twilight filmerna och nu längtar jag ihjäl mig tills andra delen kommer :) Den borde ni se, alla som inte sett den.
Annars har det varit en ganska lugn dag. Jag och Novalie gick till lekparken strax före lunch och lekte lite :)
Kim har varit iväg och fiskat han också. Imorgon ska jag nog plocka in julkartongen för att se vad vi har för skoj. Kan ju säga redan nu att det nog behövs handlas hem lite mer :) Åtminstone gardiner och så. Får se!

Nu är det 2 veckor kvar tills jag är i Västerås hos min älskling Johanna ♥ Längtar!! Ska bli så fruktansvärt skönt att lämna denna skithåla en stund :) Är så trött på människor i denna stad så man vill ju kräkas. Folk som bara gnäller en jävla massa och snackar strunt om saker dom inte har en aning om. Och ja, jag må låta som en bitterfi..a men det är dagens sanning! Man skulle behöva uppgradera sin vänskapskrets lite med bra folk som ger bra energi :) Man blir ju på dåligt humör pga att andra är sur och griniga jämt.

Nä, nu är det slut på att ge empati åt folk som aldrig kan ge det tillbaka. Och jag tänker inte fråga om den och den har tid att ses när dom aldrig frågar mig? Varför ska jag höra av mig då för.. Slut med det! :) Så nu vet ni det, vill ni umgås med mig och Novalie så kan NI börja höra av er istället för att jag alltid ska vara den som frågar.

Godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback